7 wrz 2010

A dziś się chwalę! :)

Udało mi się wygrać jakiś czas temu na moim drugim blogu (klik!) candy u Ciriiii, która tworzy cuda cudeńka z masy solnej (jej blog: klik!). Nagroda dotarła w zeszłym tygodniu, ale dopiero dziś zrobiłam jej zdjęcia... ta-daa! :)







Dodaję też efekt wczorajszej wieczornej dłubaninki: malutki błękitny kaboszon w posrebrzakach. Posrebrzaki mają 2mm średnicy - zdjęcia je nieco powiększają. ;) A moje pierwsze zamówienie ze srebrnymi kuleczkami jest już w drodze! 









Wszystkim odwiedzającym i komentującym bardzo dziękuję - wspaniale jest czytać, że moje "maluszki" komuś się podobają! Wielki buziak dla was :*... i zapraszam ponownie! :D

10 komentarzy:

  1. Graruluje pieknej wygranej:) A wisior pieknie Ci wyszedl.Uwielbiam takie okoralikowane kamyki;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy prezencik dostałaś!! a kaboszona ślicznie opletłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent, aż Ci go zazdroszczę:)
    A kaboszon cudnie wygląda w tej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent uroczy , a biżu , którą tworzysz zachwyca mnie. Ciesze się , że mogę ją podglądać na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaboszon cudowny ;) a ten kolor jak niebo latem... marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałaś przeurocze serducho :) A ten kaboszon w plecionce to poezja ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi,
    very beautiful and nice colors.
    greetings karin

    OdpowiedzUsuń
  8. Muy bonitos los colgantes, el de la fresa en especial.
    Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wisiorek . Uwielbiam srebro

    http://wmotkachzagubionabernadka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, zakochałam się w tym pistacjowym serduszku:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Your comments feed my blog ;)