12 kwi 2012

Serduszko raz jeszcze. / One more heart.

Naprawdę bardzo chciałabym, żeby już był czerwiec.
I really wish it was June.

Na zamówienie: wisiorek-serduszko ze galwanizowanych srebrnych Toho 11o i czarnych szklanych koralików.
Customized: a heart pendant made of silver Toho beads 11o and black glass beads. 




Obiecuję, że jak już będę miała wakacje, to będzie mnie tu trochę więcej. A wszystkim komentującym dziękuję, że mimo moich ciągłych zniknięć, cały czas mogę liczyć na pozytywne reakcje z Waszej strony.
Dziękuję też za wszystkie życzenia świąteczne, na które nie odpisałam oczywiście (za co mi teraz strasznie wstyd), ale mam nadzieję, że mi wybaczycie... ;)

I promise that when my holidays begin, I will be appearing here more regularly. And a big thank you for all your comments! It is so great to know that even though I've been so m.i.a. for the last few months, you still have some wonderful comments for me. Thank you again! ;)

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Your comments feed my blog ;)