12 cze 2015

Testuj z Szufladą - drewniane koraliki od Koralowego Świata

Bez zbędnych wstępów - oto co udało mi się stworzyć z koralików, które dostałam od Koralowego Świata w zabawie "Testuj z Szufladą" :)

1. Kolczyki z oponek - kokosowych? - i szklanych kryształków w miedzi




2. Boho-naszyjnik z frędzelkiem z resztek włóczki bawełnianej (nie dość, że boho, to jeszcze recykling!)



3. Duży, ale lekki naszyjnik z elementami plecionymi z koralików





4 i 5 - dwa minimalistyczne naszyjniki na szydełkowych łańcuszkach z elementami antycznymi.



Wszystkim, którzy dobrnęli do końca tego obrazkowego posta dziękuję za uwagę i za każdy motywujący komentarz :) I jak myślicie, wyszło mi to "boho"? ;)

5 komentarzy:

  1. Pięknie wykorzystane koralki :)) kolczyki są rewelacyjne i ten naszyjnik z dużych korali - idealnie by pasował do mojej torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykorzystałaś koraliki. Na bogato i na skromnie.
    W zasadzie podoba mi się wszystko (najbardziej ten duuuuuuzy naszyjnik). Moja skromna sugestia co do naszyjnika z chwościkiem....a gdyby tak chwościk zrobić z najdrobniejszych koralików??

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, dwa ostatnie podobają mi się najbardziej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykorzystane drewniane koraliki, mnie najbardziej podoba się przedostatni naszyjnik i kolczyki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No piękne.... nadzwyczajniej na świecie piękne... miło jest zachwycić się czymś innym niż soutache :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Your comments feed my blog ;)