12 wrz 2013

Przerwa. / I need a break.

Dopadło mnie jakieś zmęczenie materiału. Dziubię, bo dziubię, ale mam dziwne wrażenie, że nic mi nie wychodzi, a jak już mi wyszło, to absolutnie nie potrafię tego sfotografować - bo skoro mam problem ze zdjęciami biżuterii, to jak mam zrobić zdjęcie swetra? (Tak, zrobiłam sweter!)

Z tego wszystkiego, post dziś będzie przerwę-zapowiadająco obrazkowy. Zaległościo-nadrabiający kolektywnie. Wrzucam wszystko na raz, a od października ogłaszam przerwę, ogłaszam przemianę. Zainspirowałam się trochę krokiem Kreatywnego-Kącika, ale nie jestem chyba jeszcze gotowa na oficjalne zawieszenie bloga. Bo o ile blogowanie w tej chwili nie sprawia mi przyjemności, o tyle jednak lubię mieć zdjęcia tego, co zrobię, żeby została mi jakaś pamiątka, bo niektóre biżutki lecą w daleki świat. Poza tym, jestem uzależniona od Waszych wspaniałych komentarzy, które szalenie mnie motywują - bo co innego, jak mnie mama pochwali, a co innego, jak słyszę od zupełnie obiektywnej "publiczności", że coś jest super ;))

W każdym razie, do zobaczenia niedługo. Może tu, może na nowym blogu? Sama nie jestem jeszcze pewna, co chcę z tym wszystkim zrobić. Odezwę się, jak się dowiem. Raz jeszcze dziękuję Wam za wszystkie cudowne komentarze i miłe słowa. I... do zobaczenia!

Dwustronny wisiorek - szkło, porcelana, toho; wzór własny. Jak zwykle, mnie się podoba strona "wklęsła", zaplanowana jako jedyna słuszna, ale już od kilku osób usłyszałam, że wypukła wygląda lepiej... Jak myślicie?



 Naszyjnik - perły, stare złoto.


Bransoletka szydełkowa - gąsieniczka, dwustronna. Toho. Wzór od Weraph, nieco zmodyfikowany o ile pamiętam, ale nie jestem pewna, a nie mogę go teraz znaleźć.


Bransoletka na łańcuszku, element centralny wykonany techniką haftu koralikowego. Akrylowy kaboszon niby-druza, toho.




Bransoletka z koralików Twin, Toho Cubes 1,5 mm i Toho. WZÓR.



Bransoletka z najdrobniejszych Toho 15o. Wzór własny.



Bransoletka w kolorze złotym, element centralny z koralików Toho 11o i 15o.


 Wisiorek - szklany kaboszon, baza w kolorze srebrnym.


Kolczyki - baza w kolorze starego złota, szklane kaboszony.


Kolczyki z koralików Twin, Dagger i Toho.



Kolczyki ze sznurów koralikowo-szydełkowych z najmniejszych koralików Toho 15o.  Paskudnie niefotografowalne i w dodatku mam wrażenie, że krzywe - a u Weraph są zawsze takie równiutkie... no cóż ;)


Wisiorek-gronko z barwionego korala na łańcuszku posrebrzanym.


Wisior Mak - Toho, koral rekonstruowany w kształcie łezek. Wzór własny, kombinowany.



Arbuzowy wisiorek z Toho 11o w czterech kolorach. Wzór własny, chociaż tyle arbuzów w sieci, że mogłam się gdzieś czymś zainspirować, za co z góry przepraszam.


Wisiorek typu cluster z kryształu górskiego, korala, ametystu, awenturynu i perły słodkowodnej.

8 komentarzy:

  1. Miłego odpoczynku, zbieraj siły i inspiracje. Piękne i pomysłowe biżutki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ tego naprodukowałaś! :) ale ślicznie wyszło! no to odpoczywaj i wracaj szybko

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak wiele pięknej biżuterii zrobiłaś i chcesz nas pozbawić możliwości oglądania więcej ????? Apetyt rośnie w miarę jedzenia..... ale odpocznij , zregeneruj siły i talent wróć pełna werwy i nowych pomysłów.Wszystkiego dobrego!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, bo pomyślimy, że zatrudniasz gromadkę pomocników :D Ilość prac... jestem pod wrażeniem. Są śliczne i jak zawsze dopracowane.
    Czasem warto odpocząć, nie rezygnuj jednak z blogowania, sama troszkę żałuję. Ale... medal ma zawsze dwie strony ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie prace są nowe - niektóre po prostu leżały już miesiąc-dwa i czekały na swoją kolej do aparatu. Ale gromadka pomocników by mi się przydała, nie da się ukryć... niekoniecznie do biżutków, ale też ;)

      Usuń
  5. Piękne biżutki stworzyłaś. A od bloga można sobie odpocząć nawet i kilka miesięcy. Ale nie kasuj bo szkoda. Ja też mam czasami blogową awersję. Teraz mi się akurat chce ale bywały takie okresy, że nie mogłam patrzeć na tego mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace piękne, najważniejsze, że tworzysz. A jeśli blog posłuży Ci "tylko" jako dziennik tego, co robisz - najważniejsze, żeby sprawiało Ci to przyjemność!
    Udanego weekendu!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. zobaczyłąm tutaj fajne kaboszonki w fajnych oprawach..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Your comments feed my blog ;)