27 gru 2012

Rivoli.

Tuż przed Świętami u Weraph pojawił się świetny kurs na oplatanie popularnych 12mm kryształków rivoli jeszcze bardziej popularnymi koralikami w rozmiarach 11o i 15o - więc co tam choinka, pierniczki i świąteczne dekoracje, od razu zabrałam się do roboty. Efekt przedstawia się tak:

Just before Christmas, Weraph presented a wonderful tutorial on beading around 12mm rivoli crystals with 11o and 15o beads. So I forgot about the Christmas tree, the decorations and the gingerbreads because I had to check it out. Here are the effects of my late-night work:




Mam nadzieję, że wam podobają się tak samo jak mnie ;)
Dziękuję za komentarze i wszystkie cudne życzenia świąteczno-noworoczne, a wszystkim, którzy jak ja mają jeszcze wciąż wolne, udanego odpoczynku po Świętach! ;)

Hope you like them just as much as I do! ;)
Thank you for all your comments! :)

4 komentarze:

  1. Piękne są. Bardzo fajnie Ci wyszły, takie eleganckie. Kurs widziałam... będę musiała kiedyś też spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka !!! Coraz bardziej mam ochotę na rivoli w kolorze emerald!!!
    Jak dotąd jeszcze nie miałam takich cudów !!! Pozdrawiam Cie serdecznie i oczywiście podziwiam za zrobienie tych maluszków !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja:) Oby wiecej:) Co tam pierniki:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszły świetnie, bardzo podoba mi się to połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Your comments feed my blog ;)