30 kwi 2011

Dandelion.

Kupiłam te cudnie żółte TOHO jakiś milion lat temu i, choć kolor jest genialny, nie wiedziałam, co niby mam  z nimi zrobić. Wszystkie połączenia wychodziły mi jakoś tak... jarmarcznie, kiczowato i tanio, a sam w sobie żółty też nie jest jakimś super wdzięcznym pomysłem. Cięłam, przeplatałam i poprawiałam sama już nie wiem ile razy, aż w końcu przypomniałam sobie wzór z książki Diane Fitzgerald, i tak oto jest, coś pomiędzy mleczem a słonecznikiem, "Pom-pom flower".

I bought those yellow TOHOs like a million years ago and, though I love the color, I couldn't come up with an idea what to do with them. I found it kitschy in every possible combination, and just leaving the whole work yellow didn't seem too be satisfying enough. I cut, and beaded, and tried again, and again, and changed the whole idea, until finally I remembered the "pom pom flower" pattern from Diane Fitzgerald's book, and here it is. Something between a dandelion and a sunflower.







A przy okazji, podpowiedzcie mi proszę - jak ze zdjęciami? Mam wrażenie, że tego zielonego tła w kropki było "za dużo", ale z białym z kolei zupełnie sobie nie radzę, jeśli chodzi o obróbkę. Albo tylko tak mi się wydaje. Co wy o tym myślicie?
And by the way, please tell me - how are the photos? I felt like that green polka-dotted background was "too much", but the white is sooooo terrible to work with. Or maybe that's just my impression. What do you all think?

5 komentarzy:

  1. Świetny wisor:), a z białym tłem też mam problemy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielone tlo zupelnie mi nie pasuje. Zbyt intensywny kolor a kropki jeszcze rozpraszaja uwage. Moze jak nie lezy Ci biale tlo pokombinuj z innymi kolorami ,takimi stonowanymi albo z czarnym? A wisior cudny-taki sloneczny i optymistyczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super :) podziwiam za cierpliwość...

    serdecznie pozdrawiam i zapraszam na ciągle jeszcze aktualne candy z biżuterią personalizowaną! http://magart-magdaczechoska.blogspot.com/2011/03/pierwsze-nietuzinkowe-candy-u-magart.html

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi,
    very beautiful,
    greetings karin

    OdpowiedzUsuń
  5. This is beautiful..unfortunately I cannot read the language so I have no idea if you made this or not, but it is lovely :) Thank you for visiting my blog :)
    Peace, love and JOY to you friend :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Your comments feed my blog ;)