21 gru 2010

zimowo. / wintery.

Nie chciałam wstawiać bez-zdjęciowej obietnicowej notki, że nowości się pojawią, bo są gotowe, udłubane i nawet mają zapięcia! ;) a baterie do aparatu już, już się ładują, więc pozostaje tylko czekać na dobre światło jutro - ale że Ewa zrobiła mojemu komplecikowi tak udane zdjęcie, to muszę się nim pochwalić! :) Komplecik Ewa wygrała w ramach mojego kociego, wizażowego wyzwania, a ja oczywiście nie wpadłam na pomysł, żeby go najpierw sfotografować, a dopiero potem wysłać ;)
 I didn't want to send another post just to tell you that I do have some new stuff made (and finished!), and the camera batteries are already charging. But Ewa made such a wonderful photo of that jewellery set I made that I had to show it to you! The set is a prize for her for winning the cat-themed challenge on wizaz.pl, and of course I forgot to take photos before I sent them. ;)


Miłego wieczoru wszystkim! :))
Hope you have a great evening! :))

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Your comments feed my blog ;)