15 lis 2010

Drobiazg. / A tiny one.

Chciałam pochwalić się dziś kilkoma nowymi stworkami, ale niestety - światło zupełnie nie takie, jak trzeba, więc i zdjęcia się nie udały. Jedyne, co odratowałam, to fotki małego pierścionka z 8mm kulką agatu w środku. Agat jest zielony, drobne koraliki to "aluminiowe" Toho.
I wanted to show you some new things today, but the light is terrible - and the photos are terrible, too. I only managed to do something about these - it's a tiny ring with an 8mm agate inside. Green agate and 'aluminium' Tohos.



Mam nadzieję, że wybaczycie mi tę przedłużającą się nieobecność w blogowym świecie - na swoje usprawiedliwienie dodam tylko, że na candy zapisuję się regularnie ;) - jednak na biżuty i czasu, i weny, i pieniędzy brak. Mimo wszystko jednak staram się was na bieżąco odwiedzać, a za wszystkie komentarze bardzo serdecznie dziękuję :)
Hope you forgive my frequent MIA episodes - I can only say that I'm not totally gone, I enter giveaways regularly ;) But still I don't have enough time, money and mood for jewelry. Anyway, I'm trying to visit you as often as it's possible, and I'm really, really thankful for all your comments. :)

6 komentarzy:

  1. Jak zwykle-piękne!!! Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny:) zapraszam do mnie po wyróżnienie:)
    http://pendeloque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak czasu? Skąd ja to znam... Pierścionek wyszedł Ci bardzo fajnie. Podoba mi się. Do tego agat w moim ulubionym kolorze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten pierścionek!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Your comments feed my blog ;)