14 maj 2011

Bursztynowy. / Amber.

Szklany kaboszon w kolorze bursztynowym i trzy rodzaje Toho.
Siedziałam nad paskudnikiem trzy tygodnie i i tak nie jestem zadowolona. Sznur wyszedł za sztywny, kaboszon oplotłam za luźno i trzy razy mi wypadł, aż w końcu go podkleiłam, a o zdjęciach to już się po prostu nie wypowiem :p Ale mam wciąż nadzieję, że to tylko ja jestem hiper-perfekcjonistką, a z naszyjnikiem wszystko w porządku.
(Zwłaszcza, że mam zaczęty inny projekt, do którego też wykorzystywałam te najjaśniejsze Toho, ale niestety zużyłam wszystkie do naszyjnika. Więc naprawdę mam nadzieję, że był tego wart, bo moje fundusze ostatnio są bardzo.... "studenckie".)

Glass cabochon in amber and three colors of Toho.
I've spent three weeks on that project and I'm still not satisfied. The rope is too stiff, and I beaded around the cabochon too loosely, so it slipped out three times until I decided to glue it. And I'm not gonna talk about the photos. But I hope it's just me being a hyper-perfectionist, and there is nothing seriously wrong with the necklace...
(...especially considering that I've another project started, and I needed those light Tohos for it, but I used them all to finish the necklace. So I really hope it was worth it, because my "student's budget" is not gonna allow me to buy any more for like... a lifetime?)




11 komentarzy:

  1. A mnie się bardzo podoba ten naszyjnik i nie czepiałabym się go tak bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł bardzo fajnie, w prostocie siła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Siła twki w prostocie. Bardzo elegancki naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny naszyjnik! Ostatnio próbowałam coś zrobić z drobnicą i skończyło się tak, że straciłam 2 godziny roboty i zgubiłam pół woreczka koralików. Oczywiście nie musze oddawać, że nic nie powstało ;) Dziękuję za udział w moim candy i życze powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba :) bardzo lubię drobnicę ale ostatnio nie miałam czasu, bo plecionki z koralików zabierają straszną ilość czasu :(
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. very beautiful pieces! :)Hope you can check out my blog for some +vibes and inspiration! i am also hosting a very cute giveaway! XO :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello, I ♥ handmade too, please welcome to my special blog candy giveaway ))!
    http://ivanna.blog.com/01blogcandy/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zadnych wad moje oko nie dojrzało.Cudny jest!Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks great to me :) I know what you mena though, we artists can tear our stuff and focus on the stuff we don't like instead of celebrating how hard we worked on something, how much we've learned and that we did our best:) That chain is an amazing feat, patience :)
    Peace

    OdpowiedzUsuń
  10. Wisior jest fantastyczny. I koraliki i kabaszon i zestaw kolorystyczny.... po prostu SUPER!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Your comments feed my blog ;)